Systrarna bus och kalas!!!

Jag och tjejerna hade lite picknick föra veckan i Raketparekn <3
 
 
Var rätt varmt den dagen så alla var rätt så slö och inte på humör.
 
 
Men bus blev det iaf ;)
En massa klätter i raketen, gräv i sanden och så förstås gung i gungorna.
 
 
Är inte ofta men ibland lyckas man fånga stunder man inte trodde fanns längre ;)
Systrarna som håller hand och håller sams <3 Gullungar!!!
 
 
Vi var även på kalas föra veckan. Var mormorn min som fylde 79 år.
Så jag och barnen drog dit men fin blombuket som barnen valt helt
själva <3
 
 
Haha!!! Jag fick allt alla tre med på kort ;D
 
 
Tänk va lite "tänder" kan vara skoj i bland. Hihihi!!!
 Är inte bara brorsan som är bords clown i denna familj. Det har även
smittat av sig på Skroll. Så det går livat till vid bordet vart vi än är vill jag
lova.
 
 
Härlig frukt tårta på soliga dagar. Finns det något godare? Tror inte det.
Är dock lite jobbigt att peta bort alla mandel på sidan. Men det är det värt.
 
Jätte mysigt kalas och födelsedagsbarnet var så glad och nöjd över sin dag.
Så kunde inte ha blivit bättre.
 
 
Nu sitter jag utan tårta och väntar på att N ska ringa lite senare. Om inte
teckningen strullar där borta vill säga. Hope not bec I miss you so much <3
 
Så ha en fin kväll, anshallah!!!
 

Kommentera här: