Vandrande tankar och vackra ting!!!

När äns ena sida är bortrest en mycket längre tid så är det lätt att tankarna vandrar lite. Man blir lite lätt orolig och nervös. Tänk om han hittar någon annan? Eller har han ändrat sig efter så lång tid? Ja tankarna spökar lätt för än. Men lustigt nog så försvinner alla dessa tankar direkt när man pratar på telefonen och man känner sig rätt idiotisk att man äns tänkt de tankarna. När man sedan står öga mot öga och ler varmt mot varandra igen så undrar man hur man äns kunde tänka att något skulle förändras. Jag är så glad att ha min fina N hemma igen och jag är glad för hans skull att han kunde åka. Helt röd lyckades han få mitt ansikte när han berättade hur han hade sett en Shalwar Kameez och tänkt på mig <3
 
N skämde bort mig ordetligt när vi sågs igen. Han vet hur nyfiken jag är på Pakistansk mat och kultur så han hade halva Pakistan med sig ;)
 
 
 
Några mixer som man blandar till så de blir till snacks och drink. Ska bli jätte spännande att få testa göra dem och prova dem. Även lite snacks påsar som jag så dåligt har mins namnen på redan. Fy på mig :( Har bara testat en än så länge och den var tok god.
 
 
Två olika sorters Halva <3 kan dock inte äta mandlar och nötter så fick pilla bort. Men smakar som alltid tok gott. De mindra i blå förpakning var barnsligt goda. Måste lyckas spara några till barnen också.
 
 
Två helt sagolika Shalwar Kameez. Är även byxor til dem. Så sköna att ha på och broderierna är fantastiska. Älskar dem som bara den.
 
 
Armand!!! Armband i mängder. De blå/guld som är inslagna är i glas. Vilket tydligen är vanligt där. Här har jag då aldrig sett armband i glas tidigare. Så de fachinerade mig mycket. Alka tre setten är jätte fina och jag känner mig som en liten prinsessa som har fått så fina smycken.
 
Min N är helt underbar och han kan verkligen överraska än <3 Blev så glad för allt men mest glad att få se honom igen. Som sagt tid ifrån varandra är bra men det är lätt att låta tankarna ta över och spela spratt med än. Tror att dessa spratt är bra för än också. Skulle man inte tänka "tänk om" så skulle man nog hamna mitt i en rutin där man tar varandra för givet, vilket inte är bra. Så hjärnan spelar nog spratt med oss omedvetet för att påmina oss om vad vi känner för andra.
 
Det jag känner för dig N är starkt och inget tiden tar ifrån mig <3
 
 
 

Kommentera här: