Mitt 2:a hem!!!

 
När veckan är full med måsten så är det extra skönt att bara kunna åka iväg ditt hjärtat vill när allt är avbockat.
 
 
Hitta på tokigheter, ha långa konversationer, få en inblick i någon annans jobb och bara vara. Att få sleppa på vardagen och drömma sig framåt.
 
 
Ta lång promenad och spanna på gatans konst. Så himla fina och inspirerande målningar vart man än går. Får än verkligen att älska omgivningen ännu mer.
 
Kändes dock väldigt svårt att hoppa på tunnelbanan hem igen. Ibland går tiden lite för fort. Men man ska vara tacksam för minnena man får under tiden.
 
Som alltid tack till underbara N <3 för så fina dagar och tack till de andra i gänget som turades om att underhålla mig. Så fina människor som jag är glad att N pressenterat mig för.
 
Ska bli väldigt underbart att se barnen igen i kväll. Jösses va jag saknar dem. Ibland känns veckan utan dem som ett år. Men det är en tröst att veta att de har en super pappa som gör allt för dem. Men det är svårt ändå.
 
Hmmmmm att jag alltid ska behöva sakna mina kära hela tiden :P Men snart blir det lite ändringe på det, anshallah. Men det skriver jag mer om i framtiden ;)
 
Ha en fin kväll och Jumma Mubarak!!!

Kommentera här: