Teneriffa del 1!!!

Ja vart var jag iväg och jobbade? Jo jag var till Teneriffa med jobbet en vecka.
Jätte kul att få prova på att jobba i helt andra miljöer och vidga mina kunskaper.
 
 
Här är utsikten från min balkong. Inte så illa nej ;)
 
 
Morgon bild <3
 
 
Promenad längs Playa de Los Cristianos.
 
 
Det var en massa fantastiska sand skulpturer längs gå gatan. Dock var man
tvungen att ge pengar om man ville ta en bild.
De har någon som vaktar byggnaderna dygnet runt där nere på stranden.
Så de är riktigt stolta över dem.
 
 
Stranden var hur stor som helst. Never ending beach :P
 
 
Hur vackert som helst att sitta och se ut över havet <3
 
 
 
 
Allt var fint och vackert tills jag upptäkte att manen som satt en bit bort, satt
och seriöst och tog kort på kvinnor och flickor i sina badkläder. Hur äckligt
som helst. Log brett gjorde han också och höjde kameran när jag gick
därifrån för att inte kräckas. Hell no sa jag till honom och sa till ena badvakten.
 
 
Här är mitt hotell. Rekomenderar det starkt, fin miljö, sjyssta rum, go mat
och bra service.
 
 
De masiva entre dekorationerna runt Hard Rock Cafe. Var inne där men inte
denna dag. Men jösses va snyggt de va.
 
 
Här kommer lite bilder ifrån Playa De Las Americas som området hete.
 
 
Hur coola byggnader som helst. Allt är så färg glatt. Fairy tall city <3
 
 
Teneriffa är jätte veckert. Älskar miljöerna och byggnaderna. Kan dock inte
säga samma sak om de boende på ön. Visa är hur snälla som helst. Men marioteten
utav de jag träffade var rent ut sagt äckliga, elaka, respektlös och tok jobbiga.
Kanske är jag som är tråkig och inte gillar att bli sexuellt trakaserad eller att bli tillkallad
vad som helst. Men bara för att jag är kvinna så vill jag inte att en grupp men ska visa
mig "riktig Tenerifa skoj" eller få vetskappan av vad var och varannan man kan ge mig :/
Sen alla jobbiga försäljare (inte alla tack och lova) som sliter i en och skriker på en från andra
sidan gatan och de som kommer och börjar och dra i en. Oj oj säger jag bara. Tacka vet jag
personalen på ICA ;) Så tar man bort den jobbiga gruppen utav folk så är Teneriffa jätte fint.

Kommentera här: