Ute lek i vild park!!! + musik tips!!!

I går var jag och tjejerna och leket lite i och vid bmx/parkhour parken.
 
 
Vi hittade fina vårblommor längs vägen dit.
 
 
Blev lite mys lek och poseri i Alpha parken också. Är inte många platser
med sten djur och gungar i. Så klart att vi stannade till där <3
 
 
Att gunga har saknats utav alla tror jag. Är så trist när de plockar ned gungorna redan
i slutet utav oktober och så kommer de inte upp förens i april igen. Vist jag förstår
att de inte klarar av kylan. Men känns trist ändå. Så alltid kul att hitta smultronställen
som har gungor.
 
 
Sedan kom vi fram till Parkourparken och där tog det inte ens en sekund
så var tjejerna igång.
 
 
Lite tid för kort hade iaf ;)
 
 
Stället är inte stort men tillräkligt för att kunna hoppa runt som man vill iaf.
 
 
Finns många bra hinder som man kan använda på flera sett. Så fantasin kan
flödda fritt och man kan lätt växa i sina konster.
 
 
Mamma titta! Ta ett kort!
Hihihi självklart tar jag kort ;)
 
Vi hade jätte kul där ute tills Skroll vurpade på en bit våt mossa. Stakarn
slog i foten och benet. Men tur i oturen så varken brött eller stukade hon något.
Men bra öm blev hon. Lite bättre idag och är för hoppningsvis ok i morgon igen.
 
 
Fick en glad överraskning i fredags då jag fick veta att Gorillaz släpper nytt den 28 April.
Finns redan lite smakprov på nya skivan på youtube bla:
Gorillaz - Ascension
https://www.youtube.com/watch?v=hBA0PUQCvIA
 
( en tok skön låt att köra flow walk från fot challenge ;) )
 
Ha en fin låt anshallah!!!

Kommentera här: