Internationel market!!!

 
Från och med igår så startade den internationella mark.aden här i stan. De har mat, godsaker och ting som passar alla på något sett.så idag gick jag och barnen ned en stund på fm.
 
 
Lite frukstund ute vid stadshus trappan. Tar på krafterna att gå hela vägen bed till stan ;)
 
 
När katten är borta dansar råttorna på bordet eller var det när syrrorna lämnat vagnen så chillar brorsan där ;D
 
 
Var full fart på lilbusan vill jag lova. Hon var överallt och ingen stanns. Vilket var rätt festligt då hon var sur som ett bi på dit vägen. Hahahaha!!!
 
Blev en del Englisch Toffe i diverse smaker efter barnens tycke. Var inte allt som öppnat än och vi blev inte långvariga då grabben inte var på humör och Norpan slog sig. Men vi han iaf insuppa lite mat kultur och komma ut en stund.
 
Ska snart göras öunch och sedan blir det födelsedags firande. I kväll ska jag få hjälp med eng, då jag gar slut provet i morgon. I tis och ons hade jag de nationella testen. Känns skönt att det snart är över iaf. Har varit lite mycke med att kombinera jobb, stufier och tokiga barn. Men är stolt över mig själv som tog mig i kragen och tog tag i den.
 
Och i helgen börjar Ramadan <3 så har en hel del förberedelser att göra också. Så ha en fin ledighet denna dag anshallah!
 
Lunch dags!!!

Kommentera här: