Höst bilder!!!

 
Det blev en tidig höst i år. Vilket inte gör mig något då hösten är min favorit årstid. Älskar färgerna, förändringarna och den sköna svala höst brisen utomhus.
 
 
Tog en runda längs skogen denna fm och kunde inge annat än att stanna till och beundra naturen. Ja givetvis hittade jag på lite dumheter också. Men de tallar jag inte högt om ;P
 
 
Fint <3
 
 
Medans jag hoppade runt från träd, sten och stam kunde jag inte låta bli att tänka på hur snabbt saker och ting förändras. Inte bara naturen och vädret. Utan även relationer, sitvationer och händelser. Naturen och vädret har en återkommande cirkel men inte de som har med oss att göra. På bara en kort tid, några minuter eller ja till och med sekunder kan vad som helst hända. Något kan ta slut eller börja. Gå dåligt eller bra. Försvinna och uppenbara sig. Förändringar kan vara dåliga men också bra. Genom förändringar utmanar vi oss själva och det är då vi lär oss nytt om oss själva. Vilket alltid är posetivt. Även genom dåliga förändringar lär vi oss något, så man ska inte vara rädd för att chansa eller testa något. Men jag håller med om att det är svårt att börja med något nytt. Särskillt om man möts med negativ respons. Det är då det är viktigt att komma ihåg att förändringen man gjort är för en själv och det är man själv som måste få välja här i livet. Bara du kan leva ditt liv. Ingen kan leva det åt dig. Så stå på dig!!!

Kommentera här: