Kista shopping!!!

 
Vaknade genomförkyld idag och har haft huvudverk non stop. Alvedon, vatten och kaffe har inte hjälpt alls. Trottsade huvudverken och drog till Kista gallerian. Med kylan så behövs det mer yterkläder, speciellt till de små.
 
 
Så jag köpte lite mössor och vantar. Blev vist en gråskallig shopping. Men är ju inte så mycket mer färger på kläder just nu. Tror nog att alla kommer att gilla dem ändå. Annars får väl jag ha dem :P
 
Åt lunch för ett tag sedan och försökte komma på hur jag ska lägga upp saker och ting. Går inte som plannerat direkt. Nya hinder hela tiden och inget går ihop. Kanske borde ha stuckit iväg på en semester i sommras iaf. Allt har bara gått i ett och jag känner mig helt slutkörd konstant. Som om jag inte kan lösa några problem pga trötthet. Att bristen på ork inte håller ihop något. Ja får ta mig samman igen efter att förkylningen gett med sig. Så kanske något kan falla på plats och underlätta lite, anshallah.
 
Ha en fin dag!!!

Kommentera här: