Feber yra mitt i värmen!!!

 
Blä vilka dagar det har varit. Pratar inte om den äckliga värmen som dlagit ut hela landet och startat bränder överallt. Men shit va leskigt att vad som helst kan slå ut i lågor när som. Mina tankar går ut till de som drabbats. Och jag hoppas att vatten plannen kan slå ut elden.
 
I måndags kväll blev jag helt kall, trots 35 grader ute. Visade sig vara feber på 38,4 grader. Dagen efter låg den på 39,3. Så har varit bra utslagen. Sen så gav min mobil upp helt i söndags. Gick inte att ladda alls. Så har varit utan mobil ett bra tag. Inge kul alls när man feber yrar och har en lite bebis på knappt 3 veckor. Går ju inte att få hjälp om man behöver det om mobilen inte fungerar. Men som tur var så lykades N ladda den med andra sladdar och dosa. Tusen tack min fina N.
 
Idag är jag bara helt slut och värmen hjälper inte till. Lilla Kaka gör som han gjorde igår. Vill bara vara mära mig och vill inte sova i varken sin.säng, vagn eller baby siter (vi har en somman kan lägga ned och blir till likt en liggdel i en vagn) vet inte om det är för värmen eller om han känner av att jag inte är som vanligt. Idag har han iaf badat på morgonen. Han hatar att bada, men måste ha varit lite skönt med tanke på värmen. Efter det åt han och somnade riktigt gott på mig. Vilket han inte gjort sen i måndags. Så badet var bra trots hans invändningar.
 
Får se om jag kan lyckas göra någon lunch idag. Blir svårt om han vägrar att vara ifrån en stund. Men det problemet tar jag när det blir dags :P
 
Ha en fin dag i värmen och glöm inte vatten flaskan!!!

Kommentera här: