Shopping promenad!!!

Gårdagen spenderades näst intill helt i sängen. Var så trött att kag sov hela dagen och sedan natten. Var väll en blandning utav graviditeten och förkylningen som slog ut mig. Så jobbigt varje gång man vaknade så kändes det som jag inte sovit något alls. Hur nu det går ihop? I dag fortfarande trött men drog upp mig och gjorde mig start klar för dagen. Drog mig ned till centrummet för att fixa lite till barnen. 
 
 
Bla badklädder och suggrör. Visade ju sig sist när de var här att det inte fanns några här. Men nu så. Får bara hoppas att det kommer lite mer sommarvärme. Menannars så finns ju inne badet också ;)
Blev ju populärt med båtbygge sist också. Så har fyllt på suggrörs lagret så det kan byggas mer eller bara användas som vanligt.
Passade även på att köpa amningslinnen. Kom på att om amningen går bra kan det ju vara klockt att ha några amningsplag. Så man slipper bökandet med "upp och ned och där blottade jag vist båda tuttarna för hela stan" tabben. 
Jösses va seg jag varit med allt under denna graviditet. Men har ju haft en hel del annat att styra upp också, så inte konstigt igentligen. Bara väldigt drygt när andra lägger sig i och himlar med ögonen när det är något man inte tänkt på. Är inte alltid så lätt att komma ihåg allt med gravid hjärna och så adera en flytt till ny ort, allt pappersarbete som hör ditt, pakning, rensning, uppsägningar och plannering. Plusa på en sjukdom som kan ställa till det rejält för både en själv och ofödda bebisen samt hjärtproblems besvär från andra sidan familjen så ingen vet ut eller in. Är lätt att missa en grej eller två då. Fast undantags regeln gäller bara andra och inte mig. Glömmer jag så mycket som en liten tesked så är jag den hemskaste människan i världen som är så självisk att jag kan glömma en tesked. Suck!
 
Jaja va andra tycker om mig har ingen betydelse. Nu är jag iaf klar med bb väskan. Tror jag. Vet ju inte hur länge vi blir kvar där. Minst två dagar med uppsikt iaf. Så räknar med det och så får vi se.
 
Dagens promenad har nog gjort sitt iaf. Strammar på bra nu så ska ta och vila lite nu.
 
Ha en skön onsdag!!!

Kommentera här: