Dabb i snön, kalas och återspeglingar!!!

 
Idag möte jag grabben när jag var på väg för att hämta Skroll i skolan. När vi var tillbaka vid porten så stod han och gjorde en "dabb-gubbe" i snön. Hahahahaha!!! Han är så himla skön den grabben.
- ja jag glömde nyckeln så då kom jag på något kul att göra.
Absolut att han gjorde <3
 
Andra kalaset gick också bra i helgen. Men då var det bara Skroll som var i väg. Kompisens hus de var i, är rena dröm huset för barn. Ren lek plats drömmen. Så vackert och kul på samma gång. De hade haft jätte skoj. Så var en trött tjej som kom hem den dagen. 
 
Pankan och jag har haft en massa roll lek med Shopkinns, Pokemon och Lego. Det verkligen märks var hon får sina lek ider ifrån och hur hon återspeglar filmer, klipp och böcker. Är så kul att se hur de tar in en historia och återspeglar den. 
 
En annan har fått mycket att plannera och tänka kring på bara två dagar. Massa möten och tussen saker att göra också. Vet inte hur det ska gå med bara knappt tre månader kvar innan "kaka" kommer. Men det löser sig på något vis.
 
Ser på "I am Jazz" nu så ha en fin kväll!!!

Kommentera här: